Zarządzenie nr 413/V/2012
Burmistrza Gołdapi
z dnia 18 maja 2012 roku
w sprawie: wprowadzenia Regulaminu przyznawania dofinansowania na usuwanie, transport i utylizację odpadów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Gołdap, ze środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i z budżetu Gminy Gołdap.
Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 30 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”, przyjętego Uchwałą Nr X/60/2011 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 22 czerwca 2011 roku w sprawie: przyjęcia Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna” zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadza się „Regulamin przyznawania dofinansowania na usuwanie, transport i utylizację odpadów zawierających azbest z terenu miasta i gminy Gołdap, ze środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i z budżetu Gminy Gołdap,stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania
Z-ca Burmistrza Gołdapi
/-/ Jacek Morzy